۱۴۰۱ مهر ۲۶, سه‌شنبه

برای بهشت اجباری

نام و چهره‌ی این مزدوران را بخاطر بسپارید
 صدای خانم طالبی‌فرد، مدیر مدرسه علی شریعتی بندرعباس است!
به استناد این فایل صوتی وی دانش‌آموزان خود را تهدید به شکنجه توسط ماموران اطلاعات، پاره کردن دهان و کشیدن ناخن می‌کند! 
طالبی‌فرد، مدیرِ مزدور: 
- مثل مدرسه‏‌ی دیگه الان تمام خانوادتو اداره اطلاعات می‌بره، ناخوناتو که کشید دهنتو که پاره کرد، اونموقع حالیتون می‌شه. بلند شو. چه غلطا اضافه. 
- شما چتوری اونجوری موهاتو بستی؟ این چه مدلیه؟ درستش کن ببینم.
- ... جون شما مقنعه تو درست کن. با همه‌ام. همتون بیاین بیرون. بلند شو.
- عین مدارس دیگه همتون همین الان با پرونده میرین اداره اطلاعات. بلند شو.
شاگردان:
- ما که حرفی نزدیم.
- ما هم چیزی نگفتیم.
طالبی‌فرد، مدیرِ مزدور:
- کی الان مشکل داره؟ جواب منو بدین، کی با مقنعه مشکل داره؟ هر کی مشکل داره می‌تونه بره. خدایی می‌تونه بره از این مدرسه. بلند شو برو بیرون بحث نکن با من.
شاگردان:
- خانم ما مشکلی نداریم.
طالبی‌فرد، مدیرِ مزدور:
- من فردا اومدم اینجا بدون روسری نشسته باشین، خودم بیرونتون می‌کنم. چه پررو بازی در میارین از خودتون.
- چهارتا عنتر افتادن داخل خیابون. فکر کردین مملکت الکیه؟ خاک بر سر ما بشه. این همه شهید دادیم که چهار تا بزِ میمون میوفتن داخل خیابون مقنعشو دربیاره، خودشو به حراج بزاره که مملکت عوض کنه؟ مگه الکیه؟
- الان که تکلیف اینارو روشن کردم مثه مدرسه‏‌ی دیگه، دیگه ندیدینشون اونموقع حالیتون می‌شه. خاک بر سرتون بکنن...

خیلی دوست دارم از این مدیر عرزشی بپرسم 
«مثه کدوم مدرسه؟!»
«مثه کدوم خانواده‌ای که ناخن هاشونو کشیدن و دهنشون رو پاره کردن؟!»
«مثل کدوم دختر مدرسه‌ای که دیگه ندیدنشون؟!»
مگه همچین اتفاق‌هایی هم افتاده؟!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر