۱۴۰۱ آبان ۵, پنجشنبه

سردار آزمون انقلابی شده!

راستش با اینکه کلی خبر و عکس و گزارش و... رویهم تلنبار شده و فرصت نکردم مرتبشون کنم و پست بزارم، نتونستم در مقابل زِرزِرهای سردار آزمون ساکت بشینم! این مردک بی‌شخصیت حالِ آدمو بهم میزنه!
سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال حکومت آخوندها و بایر لورکوزن آلمان با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود با يادآوری چهلمین روز درگذشت مهسا امینی اعلام کرد « ۴۰ روز است که دیگر شبیه قبل نیستیم.»
اگه تو ۴۰ روزه که دیگه شبیه قبل نیستی که البته شک دارم!
ما ۴۴ ساله شبیه ۴۰ روز پیش تو نیستیم!
این هم حرکت فوق شجاعانه سردار آزمون در حمایت از کارزار اخراج سفرای جمهوری اسلامی حامد اسماعیلیون! یه ایموجی پیروزی که با ذره‌بین بزور دیده می‌شه گذاشته و ۲۰ هزار نفر هم بَه بَه و چه چه گفتن و ۴۰۰۰ نفر هم این خبر مهم را ریتوییت کردن!
البته از دادخواست مسیح علی‌نژاد برای تعلیق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی و اخراج تیم فوتبال حکومت آخوندها از جام جهانی قطر حمایت نکرد!
 زیرا بشدت به قوانین تیم ملی احترام می‌ذاره!
و اعتقاد داره ورزش رو نباید قاطی سیاست کرد!
طرف نوشته اگه پدر و مادر سردار آزمون، فقط اندکی از جنایات پهلوی‌ها علیه ترکمن‌ها، بخصوص زنان ترکمن رو به پسرشون گفته بودن، سردار آزمون الان بجای جفتک انداختن، دست و پای جمهوری اسلامی رو می‌بوسید!
کدوم جفتک؟! سردار از همان آغاز جوانی و میلیاردر شدن، دست و پای جمهوری اسلامی رو می‌بوسید! با وجود کشتار ترکمن‌ها، بلافاصله پس از انقلاب!
دیگ به دیگ می‌گه روت سیاه!
سردار آزمون: «خاک بر سرت که تو استاد دانشگاهی، مفت خور»
«خاک بر سر تو که نشستی لب گود، میگی لنگش کن!»
استوری از این شجاعانه تر و انقلابی تر و پر معنا تر تا بحال دیده بودید؟!
می‌ترسم آخرش بخاطر این شهامتش، یکی از ۵۲ اسبش رو که هر کدام چند میلیارد ریال ارزش دارند رو ازش بگیرند و اونم استوری بزاره که خودش با کمال میل تقدیم به بیت رهبری کرده و مردم بگن سردار قهرمان ما را مجبور به اعتراف کردند! زیرا سردار، جون به عزرائیل نمی‌ده!
سردار آزمون: «ما از جنس همین مردمیم!»
خودم تو آلمان زندگی میکنم و با وجود میلیون‌ها دلاری که بابت توپ بازی می‌گیرم و صرافی و موبایل فروشی و شرکت هواپیمایی و جهانگردی و ۵۲ تا اسب و ساعت رولکس میلیاردی و... در آلمان، بخاطر گرونی یخورده زندگی سخته!
درباره سردارک بیشتر بخوانید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر