۱۳۸۹ آبان ۲۸, جمعه

٣٠٠ گربه در مشهد عقیم شدند / گوش حیوان را برای شناسائی می برند!

آمد زیر ابروشو برداره، زد چشمش را کور کرد
حکیم مهر - مدیر عامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد شهرداری مشهد گفت: از تیر ماه سال جاری تاکنون، ٣٠٠ گربه ولگرد در مشهد عقیم شد.
علی نجفی افزود: گربه های ولگرد یکی از معضلات شهری (البته انسان هایی هم هستند که این "معضلات شهری!" را اینگونه میبینند: گربه‌ها را که می‌بینی، یعنی هنوز زندگی در رگ شهر جریان دارد! ندارد؟) است که این حیوان با استفاده از تله های مخصوص زنده گیری و توسط دامپزشک متخصص جراحی و عقیم می شود.وی ادامه داد: بعد از عملیات عقیم سازی، از گوش سمت راست حیوان نر و از گوش سمت چپ حیوان ماده، تکه ای بریده می شود تا شناسه حیوان عقیم شده باشد.
بابا شعور هم خوب چیزیه که متاسفانه بعضی ها از کمبود آن در رنجند! این بیرحم ها، دامپزشک هستند یا قصاب؟ یعنی این ها یک کار را درست و انسانی ازشون بر نمیآد؟
وی در ادامه از جمع آوری ٦٩٧ قلاده سگ ولگرد درسطح شهر خبر داد و اظهار داشت: جمع آوری سگ ها به روش زنده گیری است که بعد از انجام آزمایشات متعدد در صورت بیمار بودن، حیوان بعد ازبیهوش شدن، به طریق «مرگ با ترحم» از راه تزریق سم کشته و به صورت بهداشتی دفن و امحاء می شود.
و اینکه در جمهوری اسلامی به کمتر درد کشیدن حیوانات اهمیت داده شود، از آن حکایت های ندیده و نشنیده است!
چه بلایی سر آن تعداد سگی که سالم هستند می آورند؟ میفرستند برای تشریح زنده؟
عکسها از: دادخواهی حیوانات از انسانها

اینجا را بخوانید تا از سرنوشت سگهای سالم مشهد بیشتر مطلع شوید. چون من فکر نمیکنم نه تنها در مشهد، بلکه در سراسر ایران جائی برای نگهداری ٦٠٠ سگ داشته باشیم. هر چند که کار به آنجا نمیکشد زیرا همه ی ما از مهربانی، علاقه و حیوان دوستی ماموران و مسئولان شهرداری مشهد با خبر هستیم بخصوص از روش "جمع آوری سگ ها به روش زنده گیری" که با خشونت باعث شکسته شدن دست و پای سگ بیچاره شود و در نهایت بعنوان سگ بیمار یا مجروح کشته شود.
نجفی تاکید کرد: کار جمع آوری "حیوانات موذی" براساس ماده ٥٥ قانون شهرداری ها بر عهده این نهاد قرار گرفته است.
چرا کار "بازیافت حیوانات!" (که بصورت بهداشتی دفن و امحاء انجام میشوند"کشتن و سوزاندن؟") را باید "سازمان بازیافت و تبدیل مواد شهرداری" انجام می دهد؟ این کار: "مداوا و دادن پناهگاه" وظیفه انجمن حمایت از حیوانات است. هر چند که بعضی از مسئولین این انجمن اغلب پشت کامپیوترشان نشسته و سرگرم پیدا کردن "عکسهای جالب" از دنیای حیوانات هستند!! و اسم این را میگذارند حمایت از حیوانات!
وهمچنین از سر خودخواهی هیچ گونه همکاری ای با ده ها تارنما و وب‌گاه طرفداران محیط زیست و حقوق حیوانات در ایران که صد برابر از ایشان در راه حقوق حیوانات قدم بر میدارند و در حال مبارزه و تلاش هستند، ندارند.



قابل توجه انجمن حمایت از حیوانات ایران: یکی از پناهگاه های سگها در کشور دوست و مسلمان ترکیه.
آنها توانستند، شما هم "اگر" بخواهید میتوانید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر