۱۳۸۹ آذر ۵, جمعه

باز هم بگوئید سگ نجس است، ضررش بخودتان میرسد

شما روی حرفتان بمانید که سگ نجس است. سگها را حیوانات موذی، کثیف و بیماری زا بنامید حتی اجازه اینکه آنها لحظه ای بخیابان بیایند و نفسی تازه کنند را ندهید.
بگویید اگر سگی از ظرفی آب خورد آنرا ابتدا با خاک! و بعد با آب! بشوئید. منظورتان این آب و خاکی است که نجاست سگ را پاک میکند؟!
اما بریم سراغ کسانی که سگ را نه تنها نجس و موذی نمیدانند بلکه سگشان یک دنیا برایشان ارزش دارد و از مرگ حتمی نجات پیدا میکنند.
و شما... شمائی که سگ را نجس و سزاوار مرگ میدانید، شاید چنین فرصتی پیدا نکنید!
سگی که دچار بیماری Agoraphobia(انزوا طلبی و ترس از شلوغی و مکان های باز) است، مرد مبتلا به بیماری قند را از مرگ نجات داد.
Les Parsons ٥٤ ساله در حالیکه همراه دو سگش در حال قدم زدن بود ( کاری که البته در جمهوری اسلامی اجازه نیست)، بر اثر کاهش قند خونش به زمین میافتد و از حال میرود.
دو سگ او بلافاصله دست بکار عملیات نجات میشوند:
Ellie سگ یکساله با لیسیدن صورت او و وارد آوردن فشار های آرام با پنجه اش سعی بر بیدار نگه داشتن او میکند، در حالیکه Jones سگ دو ساله بلافاصله بسمت خانه که بفاصله ٥٠٠ متری آنجا بود، میدود.
همسر Les میگوید هنگامی که Jones تنها به خانه آمد من و دخترم متوجه شدیم که باید مشکلی برای Les پیش آمده باشد زیرا Jones تازه دوران نقاهت بعد از بیماری agoraphobic را میگذراند. به این دلیل ما فکر کردیم حال که با وجود چنین بیماری ای تنها باز گشته، حتما باید دلیل مهمی داشته باشد.
در نهایت با کمک به موقع سگها و رساندن Les به بیمارستان، او از مرگ حتمی نجات پیدا میکند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر