۱۳۸۹ آبان ۲۸, جمعه

بعد از موش سبز، تولد موش قرمز و آبی هم در راه است!

یا شاید هم دزدی موشهای آبی و قرمز در راه است؟

حکیم مهر: مدیر تحقیقات و امور اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به جزئیات موش ترانس ژنیک، گفت: کلیه سلول های قلبی و مغزی موش تولید شده سبز است و از آنجایی که اساس این پروژه تزریق DNA است، می تواند این رنگ را به نسلهای بعدی خود منتقل کند.
وی با تاکید بر اینکه این مدل سازی تنها برای بیماریهایی در سطح سلولی و مولکولی قابل اجرا است، خاطر نشان کرد: از برنامه های آتی این دانشگاه تولید موش “آبی” و “قرمز” است.
همه چیزمون تکمیله فقط موش سبز و آبی و قرمز نداشتیم که خوشبختانه این را هم دانشمندان مان با زجر دادن حیوانات کشف کردند!!!و حتما بعد هم نوبت سبز جگری و آبی پشمی و... الی آخر است.
و در نهایت هم کاری در زمینه مدل سازی بیماریها و داروسازی از دستشان بر نمیآید و میروند سرتولید حیوانات با ویژگیهای خاص یعنی بطور مثال: تولید گوسفندی با دنبلان ٢٠ کیلویی برای آقازاده هایشان که قدرت باروری شان بالا رود و یا باعث بدنیا آمدن فرزند مذکر شود! مدیر تحقیقات و امور اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، تولید موشهای رنگی را نشان دهنده توانمندی کشور در زمینه دستکاری ژنتیکی دانست و ادامه داد: در حال حاضر موشی را تولید کردیم که کلیه سلول های قلبی و مغزی آن سبز است و نشان می دهد که ما توانایی دستکاری کنترل شده ژنتیکی را داریم و می توانیم با تست های مختلف این دستکاری را انجام دهیم.
شما اگر خیلی عرضه و توانایی دستکاری کنترل شده ژنتیکی را دارید، راهی برای دستکاری ژن قساوت و بیرحمی جلادان و شکنجه گران سران جمهوری اسلامی و شکنجه گرانشان پیدا کنید. که صد البته در این مورد نمیتوانید از آزمایش های بیخود و بیرحمانه بروی حیوانات استفاده کنید، زیرا چنین ژنی فقط و فقط در انسانها پیدا میشود. حیوانات یکدیگر را برای تصاحب قدرت و ثروت شکنجه و زندانی و اعدام نمیکنند.
و... گیریم هم در زمینه داروسازی موفق شدید،این دارو ها برای استفاده چه کسانی است؟ مردمی که پول نان شبشان را ندارند، یا کارگرانی که ماه هاست حقوق شان را دریافت نکرده اند؟ جوانانی که کلیه شان را برای چندر غاز میفروشند، یا خیل عظیم زندانیان سیاسی که سالم و تنومند بودند و زیر شکنجه های جلادان رژیم معلول و بیمار شدند؟

برای مشکلاتی از قبیل: قطع بی رویه درختان و نابودی جنگلها، خشک شدن دریاچه ها و تبدیل شدن آنها به شوره زار، کشته شدن و انقراض حیات وحش ایران، از بین رفتن جنگلها بر اثر آتش سوزی های عمدی و غیر عمدی، آلودگی هوا که باعث بوجود آمدن انواع و اقسام بیماری های روحی و جسمی شده، فقر واعتیاد و تن فروشی زنان از سر ناچاری،کودکانی که بجای تحصیل باید کار کنند و وضعیت اسف بار بهداشت و آب ناسالم، لبریز شدن مملکت از انواع و اقسام زباله های خانگی، بیمارستانی، الکترونیکی، شیمیایی و غیره و غیره همه راه چاره پیدا کردید!
و اینک وقت آن رسیده تا سر فرصت بودجه مملکت و وقت محققان را صرف مسئله "حیاتی!" تولید موشهای سبز و قرمز و آبی کنید!
خیل عظیم پزشکان، اساتید دانشگاه ها و دانشجویانی که سرمایه های فکری کشور هستند را یا کشتید و اعدام کردید یا بازداشت و زیر شکنجه معلول. آنها را اخراج و تعلیق یا مجبور به فرار از کشور کردید. آن چند نفری هم که آزادند مجبور به انجام چنین تحقیقات بیمعنی و صد تا یک غاز میکنید.

مملکت ویران شده اینا حالا احساس دانشمند بودنشون گل کرده!
بابا قاچ زین را بچسبید سواری پیشکشتان!!
بس کنید این مسخره بازی بیرحمانه را... پس فرداست که مانند جوجه های رنگ شده در بازارهایتان شاهد فروش موش ها و خرگوش ها و حیوانات دیگر رنگی بعنوان اسباب بازی باشیم.
همانطور که پیشکسوتانتان به این کار مشغولند!
نکنه شما هم این موش ها و تمام دانشتان را از آنها خریدید؟!!!
این بودجه و وقتی که صرف میکنید، صرف ساختن آلترناتیو ها کنید و قدرت و توانایی علمی خود را اینگونه نشان دهید.
با دیدن این تصویر چه احساسی بهتان دست میدهد؟
همان احساس هم به حیواناتی که بچه هایشان را رنگ میکنید، دست میدهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر