۱۳۸۹ آذر ۶, شنبه

دروغ گفتند! آتش مهار نشده! پارک ملی گلستان همچنان در آتش میسوزد

سبزپرس- گروه منابع طبیعی: هنوز آتش سوزی در پارک ملی گلستان به طور کامل مهار نشده که در ساعت بامدادی روز گذشته ارتفاعات علی آباد کتول در گلستان آتش گرفت. فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی با اشاره به اینکه ٥ نقطه از منطقه آتش گرفته خبرداد: در حال بررسی آتش سوزی و ارسال بالگرد به گلستان هستیم.
سرهنگ تقی ایروانی در گفت وگو با سبزپرس با اشاره به اینکه آتش سوزی ها در پارک ملی گلستان دوباره آغاز شده گفت: در برخی نقاط بیش از ده مرتبه آتش مهار شده که باز دوباره شعله ور شده است.

او در پاسخ به اینکه آیا نیروها توان مهار کردن آتش سوزی در علی آباد کتول را دارند، گفت: همه نیروها بسیار خسته شدند. هنوز آتش سوزی در پارک ملی گلستان مهار نشده است که در علی آباد کتول آتش سوزی دیگری آغاز شده است. ماموران بیش از ده روز است که در حال انجام عملیات اطفا حریق هستند.
بعد از گذشت دو هفته: در حالیکه مردم دلسوز منطقه و دوستداران محیط زیست؛ بدون کمک مسئولان ، پس از چندین روز تلاش بی وقفه برای خاموش کردن آتش جنگلهای گلستان خسته شده اند، پول نفت را صرف جمع آوری و باج دادن به نیروهای تازه نفس بسیج ١٠٠ هزار نفری کرده اند تا گرد "امام چهاردهم" جمع آیند و از سر چاپلوسی داد و هوار بیمعنی راه بیاندازند.
نمی شد این اتوبوس هایی که این یاوه گویان را از گوشه و کنار کشور به اینجا آورد ، بسمت آتش زار گلستان میبرد؟ و بجای این الک دولک های مسخره بدست هر کدام سطل آبی میدادید تا بروی تن داغ و سوزان درختان گلستان بپاشند؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر