۱۳۸۹ آبان ۳۰, یکشنبه

احمدی‌نژاد گفت: تا پايان دولت دهم مشكلات اشتغال و مسكن حل می‌شود

سرمایه ی من دروغ است و بس
سوی راستی نیستم دسترس
قبل از هر چیز، امیدوارم که کار به این دو سال نکشد و تا دو سال دیگر از امام چهاردهم تا رئیس جمهور تقلبی و دیگر دزدان و جنایتکاران جمهوری اسلامی را، همه و همه پشت میله های زندان اوین ببینیم.
اما این را علی الحساب داشته باشید تا دو سال دیگر...
هر چند که این دروغ ها و خالی بندی ها را ارباب جلادش ٣١ سال پیش هم گفته بود و عجب از اینکه هنوز هم هستند کسانی که این وعده های دروغ را باور میکنند!

خوب بریم سر احمدی
احمدی‌نژاد گفت: تا پايان دولت دهم مشكلات اشتغال و مسكن حل می‌شود و آن را به روز مي‌كنيم و به طور قطع تا پايان دولت دهم مشكلی به نام مسكن در فهرست مشكلات مردم وجود نخواهد داشت.
البته یادتان باشد که خانه ای که بهتان میدهند الکی و کشک و لانه مرغ نیست بلکه خانه های ویلایی هستند!
رئيس‌جمهور گفت: تا دو سه ماه آينده كه از هدفمند كردن يارانه‌ها فارغ شويم بحث اشتغال را به صورت جدی دنبال مي‌كنيم و دولت با تمام توان بر روی مسئله اشتغال متمركز مي‌شود و تا دو سال آينده هيچ مشكلی به نام اشتغال وجود نخواهد داشت.
او توضيح داد: دولت تعهد داده است كه سالانه حدود يك ميليون شغل ايجاد كند و امسال نيز قرار بوده يك ميليون و صد شغل را دولت پشتيبانی كند. در جلسه شورای اشتغال كه هفته پيش برگزار شد اعلام شد كه تا پايان مهر ماه ٨٢٠هزار شغل ثابت راه‌اندازی و بنابراين تا پايان سال پيش‌بينی مي‌كنيم كه تعداد شغل‌های ايجاد شده توسط دولت از يك ميليون و صد شغل نيز بگذرد.
احمدی‌نژاد گفت: بنابراين تا پايان سال ٩٠ و نهايتا تا اواسط سال ٩١ بازار اشتغال آنقدر گرم خواهد بود كه جوانان دغدغه اشتغال نداشته باشند.
البته که جوانان دغدغه اشتغال نخواهند داشت فقط یک مشکل کوچک عدم پرداخت حقوق و اخراج خواهند داشت که آن هم چندان مهم نیست، مهم شغل است که دارند!
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر