۱۳۸۹ آبان ۲۸, جمعه

فرار گاو در روز عید قربان از کشتارگاه مسلمانان در هلند

در مراسم عید قربان در هلند، یکی از گاو ها توانست از کشتارگاه فرار کند. البته پلیس هلند زودی دست به کلاشینکف نبرد تا گاو را بکشد، بلکه با استفاده از آمپول بیهوشی ، گاو را بیهوش و به طویله ای که از آنجا خریداری شده بود منتقل کردند.
در طول سه هفته آینده گاو مذبور کشته نخواهد شد، زیرا باید اثرات آمپول بیهوشی کاملا از بدنش دفع شود. خانم Dafne Westerhof صاحب مزرعه "سرزمین موعود خوکها" در تلاش است تا با جمع آوری و پرداخت مبلغی بیش از بهای اصلی، گاو را از گشتارگاه بخرد و در مزرعه اش آزاد نماید تا، تا آخر عمرش در آرامش زندگی کند. البته او زیاد امیدوار نیست که گاوی را که مسلمانان به قصد قربانی کردن خریده اند را بتوان باز خرید کرد، مگر شاید با پیشنهاد مبلغی گزاف...

البته با صحنه هایی که بنده از مراسم عید قربان در شهری که زندگی میکنم، دیدم اگر قصد لج و لجبازی و تظاهر نباشد راحت میشود گاو را خرید! در محله ای که من کار میکنم، مسلمانان زیادی بخصوص مردم کشورهای ترکیه و مراکش زندگی میکنند.
از همان اوایل صبح مردم را دیدم که دم در فروشگاه مراکشی صف بسته بودند و منتظر رسیدن گوشتهای قربانی شان بودند، زیرا در کشور هلند کشتن حیوانات در ملاءعام غیرقانونی است.
بعد از ظهر بود که لاشه ها رسید و مردم با چهره های خندان سهم خود را بدوش کشیدند و بخانه بردند. غروب که از محل کارم به سمت خانه میرفتم فضای خیابانها پر از بوی "کباب" بود، البته بسیاری از مردم که از فرارسیدن "عید!" مسلمانان خبری نداشتند متعجب بودند که چتور است که امشب همه ی محل کباب میخورند!!! که البته بنده به ایشان توضیح دادم که امروز در کشورهای مسلمان عید کباب است!!!
بنابراین فکر میکنم امکان نجات دادن و خریدن این گاو زیاد باشد، زیرا مسئله فقط "کباب" است و با مبلغ اضافه ای که خانم Dafne Westerhof میخواهد بپردازد امکان اینکه کباب بیشتری بتوان درست کرد بیشتر است!
این رسم زیبا و انسانی ای است که روز بروز بیشتر در کشور های غربی انجام میشود: اگر حیوانی بطور تصادفی از کشتار گاه فرار کرد، از کشتنش خودداری کنند و زندگی را بهش ببخشند.
البته اگر این ماجرا در ایران اتفاق میافتاد حیوان را میگرفتند و چنان محکم به زمینش میزدند تا تمام استخوانهایش بشکند و دیگر نتواند فرار کند.
و این هم دو فیلم از کشتارگاه های اسلامی و اسرائیلی در اروپا که مذهبشان اجازه مرگ بدون درد و با بیهوشی را به حیوانات نمیدهد.
تماشای این فیلم برای کودکان مناسب نمیباشند. فیلم ها حاوی صحنه های بسیار تکان دهنده ای هستند.
در صورتی که فیلمها از یوتیوب برداشته شده باشند میتوانید در اینجا و اینجا مشاهده نمائید
پی نوشت
سرنوشت غم انگیز گاو قهرمانی که توانست از چنگال مرگ فرار کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر