۱۳۹۱ شهریور ۲۶, یکشنبه

دوستان عزیز لطفا این مطلب را تا آخر بخوانید

پناهگاه حیوانات پردیس:
 کاش میشد با هر لایک شما برای مطلب پایین برای سیر کردن شکم یک حیوان ودرست کردن پناهگاه از نانوا وآجرپز ، یک تکه نان ویا آجر پاره ای خرید!‬
دوستان و همراهان همیشگی سرپناه پردیس، مدیریت این پناهگاه درنظر دارد تا هرچه سریعتر اقدامات ضروری دیگری برای بهبود وضع کلی پناهگاه و همچنین و ضعیت سلامت حیوانات با توجه به ازدیاد آنها وپیشگیری از تلفات احتمالی ،انجام دهد، که از جمله:
 ١- دیوارکشی چهار طرف مخزن آب (تانکر) پناهگاه برای جلوگیری از یخ زده گی در زمستان (بسیار ضروری)
 ٢- ساخت حمام صحرایی برای نگهبان پناهگاه برای حفظ سلامتی وبهداشت (بسیار ضروری)
 ٣- مرحله دوم واکسیناسیون توله ها وبعضی از سگهای بالغ برای چلوگیری از بیماری های سرایی و انگلی و .... که باید هرچه زودتر تا یک هفته آینده انجام پذیرد.
 ٤- نیاز به تعداد حداقل 50 قلاده برای جداسازی حیوانات از هم برای جلوگیری از لت وپار کردن همدیگر که مورد بالا یکی از همین موارد میباشد .
 ٥- تهیه غذا برای حیوانات که حداقل 120 کیلو اسکلت مرغ میباشد.
 ٦- تامین هزینه های عمل های جراحی احتمالی مانند موارد بالا

عکسهایی که مشاهده میکنید تصویر یکی از سگهای پناهگاه است که متاسفانه در اثر دعوا دم حیوان بی زبان توسط سگی دیگر گاز گرفته شده است و دچار خون مردگی وعفونت شدید شده است که خوشبختانه سریعا برای جراحی به مطب آقای دکتر شبستری انتقال داده شد و تحت عمل جراحی قرارگرفت که تقریبا ٣,٥ ساعت عمل جراحی طول کشید.با وجود دیر وقتی،سگ مزبور توسط شخص خانم ایرانی بهمراه خانم حسینی یکی از مسئولان پناهگاه ، پس از پانسمان ،معاینات و تزریقات لازم شب ساعت ١٠:٣٠ به پناهگاه انتقال داده شد وفعلا تحت نظرمیباشد.نظر به این که موارد مشابه میان سگها بارها مشاهده واز آن جلوگیری شده است.قلاده دار کردن تمامی سگهای بالغ بسیارفوری وضروری است.
از دوستان ویاران گرامی که هیچ وقت مارا تنها نگذاشته اند عاجزانه میخواهیم تا در تهیه وانجام موارد بالا مارا کمک ویاری دهند .چون با توجه به نزدیک شدن فصل سرما و تجهیز کردن پناهگاه برای جلوگیری از اتلاف حیوانات باید تا چند روز دیگر پروژه یاد شده اجرا شود.
دوستان میتوانند کمکهایشان را به صورت نقدی به حساب پناهگاه واریز فرمایند ویا در تهیه هریک از موارد قید شده ی بالا مستقیما با ما همکاری کنند.
 شماره تلفن تماس با ما:

 09141033745
 کمکهای نقدی خود را میتوانید به حساب زیر واریز نمائید:
6037691070190699 شماره کارت بانک صادرات به نام ژیلا پور ایرانی
 منتظر یاری سبزتان هستیم.

 لطفن این مطلب را به اشتراک بگذارید(خیلی ضروری)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر