۱۴۰۲ تیر ۳۰, جمعه

خامنه‌ای فراموش شد و نوبت دوباره رسید به حسین رونقی!

بعد از پروژه‌ی بی‌آبرو ساختن مولوی عبدالحمید و تخریب شخصیتی و بی‌اعتبار‌سازی فعالین سیاسی مانند حامد اسماعیلیون و مسیح علی‌نژاد و نازنین بنیادی و وحید بهشتی و...، نوبت رسید به حسین رونقی! اینبار نه تنها حزب اللهی‌ها و شاح اللهی‌ها بلکه زندانیان سیاسی سابق هم به جمع‌شان پیوسته‌اند!
هرچند که به احتمال زیاد تحت فشار و تهدید گفته شده.
پرونده‌سازی برای فعالین به‌نام کمک مالی با همراهی دستگاه امنیتی.
نصف ایران رو فروختن؛ کشته‌شده‌ها و اعدام شدگان، زندانیان زیر شکنجه و ربوده‌شدگان شکنجه و کشته شده، اعدام‌های روزانه و فهرست بلند و بالای زندانیانی که حکم اعدامشان تایید شده، اعضای خانواده‌های دادخواه که بازداشت شده‌اند و بازگشت گشت ارشاد و... همه و همه فراموش شده و موضوع داغ انقلاب شده کمک مالی‌ گرفتن زندانیان سیاسی!!!

شهاب‌الدين نظرى: هرچند که من و سایر دوستان از ورود به چنین مضحکه‌ای که به راه انداخته‌اید کراهت داریم اما قرار بر این نیست که تا ابد در مقابل چنین خزعبلاتی سکوت کنیم؛ به‌خصوص اینکه گویا هر روز وقاحت‌تان بیشتر می‌شود.
از ابتدا شروع کنیم...
به جهت آشنایی نزدیکم با خانواده‌ی شهاب، در جریان مبارزات شهاب با جمهوری اسلامی و هزینه‌ی سنگینی که بابت این مبارزات داده هستم. وظیفه‌ی خودم می‌دونم به حد اندک مخاطبی که دارم این ایراد واضح پاسخ خانم موسوی رو پررنگ کنم: شما بدون اجازه هزینه‌ی بیمارستان حسین رو پرداخت کردید... 
توضیحات کامل را در توییتر حسین رونقی ببینید و بخوانید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر