۱۴۰۲ مرداد ۴, چهارشنبه

از میان توییت‌ها

مهرماه ۱۴۰۱؛ کرج؛ ماموران جمهوری‌اسلامی، لباس‌شخصی‌هایشان را با مردم اشتباه می‌گیرند و به سمت آنها شلیک می‌کنند.
کافی بود این‌بار هم یکی‌شان اشتباهی به ضرب گلوله سقط می‌شد تا جمهوری اسلامی سه نفر از معترضان بازداشت شده را به جرم قتل بسیجی اعدام کند.
همانگونه که نوید افکاری و مصطفی صالحی٬ مجیدرضا رهنورد و محسن شکاری٬ محمدمهدی کرمی و محمد (کیان) حسینی٬ صالح میرهاشمی٬ سعید یعقوبی و مجید کاظمی را اعدام کرد و حکم اعدام بسیاری دیگر را نیز صادر کرده. 
مهرماه ۱۴۰۱
آتش شاکرمی٬ خاله جان‌باخته راه آزادی٬ جاویدنام نیکا شاکرمی
با یک توییت می‌تواند...
در جاییکه باید توییت می‌زد...
غزل رنجکش، دختری که بینایی یک چشم خود را در اعتراضات از دست داد، در واکنش به بازداشت محمد صادقی، بازیگر: «وقتی برگشتی بهت میگم حتی ۴٨ ساعت هم طول نکشید که فراموشت کردن»
 نه این‌وری نه اون‌وری...
از نظر همایون نادری‌فر؛ این دیوثِ بی همه‌چیزِ خارج‌نشین که نفسش از جای گرم بلند می‌شه٬ ۶ سال شکنجه شدن در زندان‌های جمهوری اسلامی، اندازه اشک چشم مورچه‌ست.

ابوالفضل قدیانی، فعال سیاسی با دریافت ابلاغیه ای جهت اجرای حکم ده ماه حبس خود، به شعبه یک اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب تهران احضار شد.
خبر خوش اینکه این مزدور دیوث هم دستمزدش رو گرفت و بالاخره رفت دنبال کار و کاسبیش!
فیلم جق زدن محمد صفری، قاری ممتاز کشور هم اومده:)))
این که ایشالا دختر دم بخت نداره؟؟؟
نان برای افغان نداریم!
حالا همین دیوث‌ها، اگه بتونن از ایران خارج بشن، چنان ننه من غریبم بازی در میارن و از همه عالم و آدم طلبکار می‌شن که چرا به ایرانیان زودتر از دیگر پناهندگان اجازه اقامت نمی‌دن!
بسلامتی قراره حشدالشعبی‌ها بیان و همه چی خوب می‌شه!!!
مقام معظم دزدان و جنایتکاران: خواب برگشت آمریکا به این کشور غیر قابل تعبیر است!
البته هیچ جای قرآن نیومده که برعکسش حرامه!
یوسف واعظ طبسی فرزند ناصر نوه آخوند عباس واعظ طبسی تولیت سابق آستان قدس رضوی متولد آمریکا است، آخوند واعظ طبسی می‌خواست نوه‌اش تابعیت آمریکا را داشته باشد و قبل از به دنیا آمدن یوسف، مادرش را به آنجا فرستاد تا نوه در ایالات متحده بدنیا بیاید و زندگی کند و با پول مردم ایران از مواهب آنجا استفاده کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر