۱۳۸۹ دی ۳۰, پنجشنبه

پایان غم انگیز فرار گاو از کشتارگاه

اطلس گاو نری که پیروزمندانه از کشتارگاه فرار کرد دیگر در میان ما نیست
پس از اینکه گاو نر از کشتار گاه فرار کرد، دوستداران حیوانات تلفن پشت تلفن از مالک آن Recep Kolukisa تقاضا کردند تا از کشتن او خودداری نماید.
Dafne Westerhof به همراه دیگر دوستداران حیوانات، با جمع آوری کمک های مالی تصمیم به خریدن او از مالکش Recep Kolukisa گرفتند.
پس از اینکه گاو از کشتارگاه فرار کرد ما نتوانستیم او را بگیریم و بهمین جهت کمک خواستیم تا بوسیله آمپول بیهوش کننده گاو را بگیرند...
ولی این پایان ماجرا نبود.
مردم با تلفن های پی درپی امان ما را بریدند، بطوریکه تلفن را یک لحظه آرام نمیگذاشتند و مدام میخواستند که از کشتن گاو خودداری کنیم و به او فرصت دوباره برای زندگی دهیم. من هم برای اینکه از دست تلفن های مردم راحت شوم، قبول کردم در ازای پرداخت بهای گاو آنرا به Dafne Westerhof بدهم، تا او گاو را به بهشت حبواناتش ببرد و باقی عمرش را آنجا در آرامش سپری کند. ولی فکر نمیکردم که مردم جان یک گاو برایشان آنقدر مهم باشد. بهایی ٣-٢ برابر قیمت واقعی گاو تعیین کردم به امید اینکه مردم دست از سرم بردارند...
اما این طور نشد و Dafne Westerhof موفق شد با کمک مردم، مبلغ پیشنهادی Recep Kolukisa را تهیه کند و بنزد او رفت تا با پرداخت پول، گاو را تحویل بگیرد.
بنظر Dafne Westerhof این گاو یک قهرمان است و هر حیوانی که بتواند از کشتارگاه فرار کند یک قهرمان است و در مبارزه با انسانها پیروز شده و باید پاداش این کار قهرمانانه شان را با رها سازی آنها داد.
زمانیکه Dafne Westerhof با ٥٠٠٠ یورو مبلغ درخواستی خود به نزد او رفت، Recep Kolukisa باورش نمیشد جان یک حیوان اینقدر برای بعضی مهم باشد و با توجه به فعالیت های بشر دوستانه ی Dafne Westerhof در رابطه با کودکان، بخصوص کودکان عقب مانده ذهنی و جسمی، تصمیم گرفت گاو را به او هدیه کند و فرصت ادامه زندگی به او دهد.
دافنه در بهشت حیواناتش یک قصر با شکوه برای اطلس درست کرده بود. ولی بمحض ورود متوجه شدند که با یک گاو هراسان و وحشی و خشمگین که ترکیب خطرناکی است روبرو شده اند. خوک های آرامی که با او در یک مکان جا داده شده بودند تا از تنهایی در بیاید را به موقع توانستند از حملات خشمگینانه اطلس نجات دهند. و مجبور شدند او را در محیطی بسته بگذارند تا کمی آرام شود.
میخواستند او را اخته کنند، زیرا در این صورت امکان این که آرام تر شود بیشتر بود.
متاسفانه گاو نر که اطلس نامیده شد، بدلیل آزردگی شدید روحی و نفرت و ترسش از انسانها و سختی هایی که در زندگی متحمل شده بود، باور محبت های دافنه برایش مشکل بود و به حیوانی خطرناک برای خودش و دیگر حیوانات تبدیل شده بود و... با مشورت و پیشنهاد دامپزشک با تزریق آرام بخش، به زندگیش پایان داده شد...
با احترام فراوان برای دافنه وسترهف و تلاشی که برای نجات اطلس کرد و تمامی کسانی که در این راه به او کمک کردند ...
آدرس سایت دافنه وسترهف و تصاویر و سرگذشت حیواناتی که در بهشت او زندگی میکنند
پی نوشت
و البته با سپاس از آقای Recep Kolukisa مالک اطلس بابت انسانیت، گذشت و جوانمردی شان...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر