۱۳۹۰ مرداد ۱۵, شنبه

ماه رمضان، ماه ضیافت و میهمانی خدا با پول نفت مردم ایران!

آمدند...
شکمچرانی و مفتخوری (افطار) کردند
و... رفتند!
باشگاه خبرنگاران: «علی لاريجانی» رئيس مجلس شورای اسلامی و مديرعامل بنياد علمی و فرهنگی استاد شهيد علامه مرتضی مطهری در نخستين جلسه ستاد بزرگداشت سی و سومين سال شهادت آيت‌الله مطهری كه در خانه‌موزه اين شهيد بزرگوار برگزار شد، اظهار داشت: من از اعضای ستاد تقاضا دارم يك ماه يك‌بار دور هم جمع شوند تا درباره ابعاد گوناگون انديشه‌ای اعتقادی استاد شهيد مطهری هم‌انديشی شود.

این فعلن نخستین جلسه اش بود! ببینیم تا ١١ اردیبهشت ١٣٩١ چند تا از این جلسه های "ستاد بزرگداشت شهادت آيت‌الله مطهری" برگزار میشود و چقدر دیگر از پول نفت مردم ایران توی شکم این دزدان و غارتگران میرود...

و بشنوید از واعظ غیر متعظ، آخوند آملی لاریجانی:
در ضیافت‌های افطار ماه رمضان چهره مشوشی از نظام عرضه نشود

امیدوارم که تمام مردم و مسئولان و نهادها متوجه باشند که در ضیافت‌های ماه مبارک رمضان از اسراف پرهیز شود و سفره‌های افطار رنگین نباشد، چرا که به لحاظ اخلاقی در جامعه‌ای که مستمند زیاد وجود دارد(هر جند که جناب احمدی‌نژاد فرموده بودند: حتی یک نفر در ایران محتاج نان شب نیست!!!)، پهن کردن سفره‌های رنگین ضرورتی ندارد و چه بهتر که به جای آن از افراد محروم و کسانی که شاید برای افطارشان جز یک نان خالی ندارند دستگیری شود.

حتی اگر از مال شخصی و حلال‌مان بخواهیم سفره‌های رنگین بیندازیم در حالی که در کنارمان افراد محرومی هستند باز هم این کار چندان اخلاقی، انسانی و عاقلانه نیست و نهادها و سازمانهایی که از اموال عمومی استفاده می‌کنند؛ حتی آنهایی که مجوز برای دادن افطار دارند نیز باید به حداقل آن اکتفا کنند و از اموال عمومی طوری اسراف نکنند که چهره مشوشی از نظام عرضه شود.
چه خوش گفت حافظ شیرین سخن:

واعظان کین جلوه در محراب و منبر می کنند

چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر