۱۳۹۰ مرداد ۱۹, چهارشنبه

آخوند شجونی: همان طور که زورکی رضاخان چادر مردم را برداشت باید زورکی سر زنها چادر گذاشت

وقتی رضاخان و شیوه های رضاخانی، الگوی حکومت اسلامی میشود!
حمایت همه جانبه از این حرکت الهی(رضاخانی)
بخشهایی از مصاحبه خبر آنلاین با آخوند جعفر شجونی:
... ما درباره حجاب قانون داریم، کی باید آن را اجرا کند؟ دولت.
قانون برای حجاب هم نصحیت دارد و هم شلاق. این قانون را چه کسی باید اجرا کند؟ بنده شجونی یا دولت؟ دولت اشتباه می​کند که مدام می گوید ما باید فرهنگ سازی کنیم. ١٤٠٠ سال است که فرهنگ​سازی کردیم. یعنی مردم نمی​دانند حجاب واجب شرعی است؟ قمار حرام است؟ دولت بهانه می​آورد. نمی​دانم این دولت با همه سلامتش چه مشکلی دارد که قانون را اجرا نمی​کند. باید بررسی کرد. من عقیده​ام این است که همان طور که زورکی رضاخان چادر مردم را برداشت باید زورکی سر زنها چادر گذاشت.

این حرف را کسی قبول می​کند؟
این حرف ملی، ایرانی و مذهبی است.
زورکی که نمی​شود مردم را دین دارد کرد!
زورکی باید گذاشت. دختری که با لباس خواب! در خیابان آمده، دارد جامعه ما را آتش می​زند. او جوان​های عزب ما را آتش می​زند و تحریک می​کنند. جوان هم که نمی​توانند ارضا شود دیوانه می​شود و یک کارد برمی​دارند! صفحات حوادث روزنامه​ها را شما انگار نمی​خوانید؟! برخی از فیلم​های محرمانه را به من، آقای مهدوی کنی و امام کاشانی دادند که شما ببینید خوابتان نمی​برد.
ولی ناهنجاری​های اجتماعی چند عاملی است و نباید یک جانبه به آن نگاه کنیم.
چند عاملی هست. من هم قبول دارم. من اروپا هم رفته​ام. ولی به خدا این جور که برخی از دخترهای ما در خیابان راه می​روند، آنجا ندیدم!
این فرمایش اول شما کمی تند نیست؟ فکر نمی​کنید کسی در لباس شما باید زبان موعظه طلبانه​تری داشته باشد و این قدر تند حرف نزند؟ در سوال​های کاربران ما هم هست که از شما به خاطر ادبیاتتان انتقاد کردند.
من این را قبول ندارم. بنده ٣٠ سال است این طور حرف می​زنم. این حرف​ها بی خود است. باید حالی این دخترها کرد که عزیز من تو اگر مثل یک جواهری، نباید این جور خودت را عرضه کنی. ما زورنمی​گویم. ما فرهنگی حرف می​زنیم. منتها اگر کسی بخواهد جامعه را به گند بکشاند، ما می​ایستیم. من کی گفتم این دختر ١٨ ساله​ای که مدرسه می​رود را به زور چادری کنیم؟ برخی​ها با اسلام مبارزه می​کنند. آدم می​فهمد که چه کسی به دین دهن کجی می​کند.
آمستردام عکس از Spencer Tunick
با دیدن این عکس حتمن آه از نهاد آخوند شجونی بلند میشود که چرا برای مطالعات دینی - اسلامی به آمستردام نرفته بود!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر