۱۳۹۱ خرداد ۱۴, یکشنبه

در خواست کمک فوری!

پنج توله سگ بی مادر، پنج ایرانی مهربان، پنج روز و پنج هزار تومن! پنج توله سگش پیدا شده! حالا مونده...
حامیان حیوانات گیلان:
این ٥ توله سگ در یکی از خیابانهای تهران بحال خود رها شده بودند و مدتها شیر نخورده بودند. یکیشان گوشش را بریده اند. لعنت به مردم بی فرهنگ.
عکس دوتاشان از جمله گوش بریده را گذاشتم.
دوستان عزیز،دوست من رامیاد پاکمنش اینها را پیدا کرده و متاسفانه دکتر نصیریان که کارهای درمانی ما را انجام میدهند دیروز شنبه نبودند.رامیاد تمام دیشب را بخاطر اینها بیدار بوده.
او واقعا نمیتواند در آپارتمان از هر ٥ تاشان نگهداری کند،سرکار هم میرود.خواهش میکنم در نگهداری دائم یا نهایتا ده پانزده روزه یا حتی یک هفته ای کمک کنید.
هزینه نگهداری و ویزیت و کارهای درمانی به عهده ی من خواهد بود.کسانی که میخواهند کمک نقدی کنند برای درمان و تغذیه یا خورد و خوراکشان را بخرند تماس بگیرند
تلفن:
 09192170204 رامیاد پاکمنش
09119468647 آزاده محجوب
خوب حالا وقت این رسیده که این ٢٤٠٠ دوستدار حیوانات در فیسبوک حامیان حیوانات گیلان، بجای آخ! الهی بمیرم! وای! چقدر نازه! آستین ها رو بالا بزنند و هر کاری از دستشان بر می آد انجام دهند! رقم بالا لازم نیست! با ٥٠٠٠ تومن هم خیلی بارها از دوش آزاده، رامیاد و دیگر یارانشان برداشته میشه.
آزاده محجوب حتی حاضر است هزینه های نگهداری، ویزیت و کارهای درمانی شان را بپردازد!
البته این کمال بی معرفتی است که کسی از شیرینی این توله سگ ها حتا شده برای یک هفته، لذت ببرد و حاضر نشود خرجشان را بدهد!!!
پی نوشت:
حامیان حیوانات گیلان: دوستان گرامی دوتا از توله ها در روز اول و سوم بعد از نجات تلف شدند. دامپزشک آنها را معاینه کرده بود. به تشخیص ایشان دو روزی بوده که چیزی نخورده بودند قبل از پیدا شدن.
امروز هر سه واگذار میشوند دوتابصورت موقت و آنکه گوش بریده است بطور دائم.چنانچه میتوانید از دوتای اینها دائما نگهداری کنید بفرمایید تماس تلفنی بگیرید با آقای پاکمنش.
مبلغ هفتادهزار تومان از طرف صندوق درمان حامیان حیوانات گیلان به این طفلکی های تهرانی بابت درمان و تغذیه اختصاص یافت.آزاده
هر چند که اگر من بجای این کسانی بودم که حاضرند مسوولیت نگهداری این دو توله سگ را قبول کنند، از خودم شرمم می آمد که این ٧٠٠٠٠ تومن را قبول کنم!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر