۱۳۹۱ خرداد ۱۸, پنجشنبه

یاری اندر کس نمی بینم یاران را چه شد؟ دوستی کی آخر آمد دوست داران را چه شد؟

به لطف شما دوستداران حیوانات!!! بدلیل کمبود منابع مالی و قطع کمکهای مردمی، فاز اول راه اندازی نخستین پناهگاه و شفاخانه ی حیوانات گیلان که همانا دیوارکشی بود فعلا متوقف شد!!!
هرکه را مال هست همت نیست
هرکه را همت است مال نماند  
از ٣٦٥٠٠ مثلا دوستداران حیوانات در فیسبوک دوستداران حیوانات و ٢٦٦٠٠ مثلا دوستداران حیوانات فیسبوک انجمن حمایت از حیوانات که جز پست چند عکس سگ و گربه و الهی بمیرم!!! و وای! چه نازه!!! کار دیگری برای کمک به حیوانات از دستشان بر نمی آید، توقع بیشتر از این نمی رفت!!! و کاری هم باشون ندارم!!!
فقط متعجبم از این ٢٥٠٠ نفری که در فیسبوک حامیان حیوانات گیلان هی دم به دقیقه قربون صدقه آزاده محجوب و یارانش می روند و هی درود و سپاس می فرستند ولی زمانیکه پای کمک مالی پیش می آد، همه خودشون رو خواب می کنند!!! حتی دیگه یک "لایک" خشک و خالی هم نمی دن!!!
یک چرتکه دستتون بگیرین و حساب کنید اگر این ٢٥٠٠نفر، نفری ٢٥٠٠ تومن نا قابل کمک کرده بودند چقدر تا بحال جمع شده بود!!!
حالا هی بنازیم به این فرهنگ ٢٥٠٠ ساله مون!!! که عرضه کمک به ساختن یک پناهگاه ٢٥٠٠ متری رو نداشتیم!!!
بزیر پای پیلان در شدن پست
به از پیش خسیسان داشتن دست 
حامیان حیوانات گیلان: ایستا و خانه ای که معلوم نیست خواهد داشت یا نه.......
دوستان او و دوستانش به من و شما احتیاج دارند تا بهشان ثابت کنیم زمین هم جای بهتری میتواند باشد
به قطره قطره ی کمکهایتان نیاز دارند که روی هم دریای مهر شود.چرا تنهایشان گذاشتید؟
دیوار شفاخانه ناتمام رها شد... بدلیل کمبود منابع مالی و قطع کمکهای مردمی حداقل در یکهفته ی گذشته، فاز اول راه اندازی نخستین پناهگاه و شفاخانه ی حیوانات گیلان که همانا دیوارکشی بود فعلا متوقف شد. اتمام آن حداقل ٥ میلیون دیگر خرج برمیدارد. دو تیغه ی دیگر لازم است چیده شود با یک دروازه.
امیدوارم باز هم که کمک جمع شود...
این عکس تصویر ایستا، سگ نریست بدبخت و بدبخت... به زور یکسالش است. چندین ماه پیش تصادف کرد. همانطور خشک شد پایش. استخوان مفصلش زده بیرون، گوشت و استخوان کاملا نمایان است. درست مثل مخملک. چندین هفته است اینجاست. وقت نداشتم برایتان بنویسم از او، راستش را بخواهید اینجا زیاد سگ و گربه می آید و میرود، همه را برایتان نمینویسم. افرا مخملک امید زوپا ... تنها تعدادی از رو شده ها هستند.
آزمایش خون ایستا نشان از عفونت و کمخونی اش داشت. دکتر رضاخانی همان روز اول گفتند نیازی به عکسبرداری نیست باید قطع شود. میخواهم یکشنبه بدهم پایش را ببرند. پیش خودم میگفتم میبرمش شفاخانه ام، اگر کسی به فرزندی نگرفتش تا پایان عمر پیشم میماند. اما کدام شفاخانه؟!
ایستا یکی از ١٥ سگ در حال درمان من است. یکماه پیش اعلام ورشکستگی کردم. اما دوستان شفیق دوباره نگاهی به این خانه انداختند و کمی اوضاع حیوانات بهتر شد. اما انگار همیشگی نبود. اما امروز حداقل پول ٤ عمل جراحی چندین واکسیناسیون داروهای بیشمار چند سونوگرافی و... را نپرداخته ام به کلینیک آهو! کمه کم پانصد ششصدهزار تومان فقط بدهکار آنجا هستم. درست است اگر دیر هم پرداخت کنم چیزی بمن نمیگویند اما این حیوانات این خانه اند که روز بروز بیشتر و بیشتر میشوند و بر این بدهی افزونتر. دلم میخواست به پول ساخت شفاخانه دست نزنم اما نمیتوانستم گرسنه بگذارمشان.
پول دکتر رضاخانی را ندادم چون اگر میدادم خرج غذایشان که حداقل هفته ای صدهزارتومان است میماند، پول داروهایشان پول آزمایشاتشان پول رادیوگرافی هایشان پول آژانسی که با آن جابجا میشوند،پول کارگری که اینجا زحمت میکشد... اینها را نمیشود نسیه گرفت.
 سپاس از همه ی کسانی که تا به امروز کمک کردند. لطفا از امروز بتاریخ ١٦ خرداد تا اطلاع بعدی که خود بگویم اگر میخواهید به قصد درمان یک حیوان بمن تلفن بزنید خواهشا اینکار را نکنید. توان جسمانی من، مالی صندوق وظرفیت مکانی اینجا دیگر کشش ندارد.
با فروتنی و عشق
آزاده محجوب
شماره تلفن: 09119468647
hamieheivanat@yahoo.com
شماره کارت بانک ملی 6037991100627839

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر