۱۳۹۱ خرداد ۲۲, دوشنبه

حمله اراذل و اوباش به پارک طالقانی

در حالی که شهروندان از امنیت این پارک گله دارند شامگاه جمعه حمله گروهی از اراذل و اوباش به این پارک باردیگر زنگ خطر درباره امنیت در این تفرجگاه را به صدا درآورد. این افراد به راحتی به شهروندان حمله کرده و پس از آسیب رساندن به چند دستگاه خودرو از آنجا متواری شدند.
علی یکی از شاهدان این حادثه به خبرنگار مهر گفت:همراه خانواده ام زمان حادثه برای استراحت در پارک حاضر بودیم که حدود ٢٠ نفر از اراذل و اوباش با چند دستگاه موتو سیکلت وارد محوطه پارک شدند و با عربده کشی و تهدید شروع به شکستن شیشه های خودروهای پارک شده در حاشیه پارک کردند. متاسفانه هیچ پلیسی نیز با وجود ایستگاه سیار پلیس در پارک وارد عمل نشد و برخی از شهروندان که به رفتار این افراد اعتراض کردند مورد حمله اراذل قرار گرفتند. این افراد پس از چند دقیقه قدرت نمایی بدون اینکه ماموری در محل حاضر باشد پارک را ترک کردند.
این حادثه در حالی رخ داد که رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا چندی قبل در جمع خبرنگاران از حضور پررنگ پلیس و برقراری امنیت تفرجگاه ها در این ایام خبر داده بود.
البته این کمال بی انصافی است که در حالیکه رانندگان بدحجاب و سگ گردانان با حضورشان در خیابان ها اسلام عزیز را بخطر انداخته اند، توقع داشته باشیم پلیس فرصت این را داشته باشد تا با اراذل و اوباش ( همون بسیجی های عربده کش و چاقو کش بیت رهبری ) هم برخورد کند!!!
اما ایراد گرفتن به خاموش بودن چراغ های پارک هم از اون حرفهای ضد ولایت فقیهی است!!! درسته که چراغ های پارک خاموش بوده ولی مساجد رو که همیشه برامون چراغونی میکنن!!!
فیلم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر