۱۴۰۲ شهریور ۷, سه‌شنبه

برنامه‌ات برای سالگرد قتل مهساا(ژینا) چیه؟

شاحین نجفی: کنسرت می‌زاریم و درکنار شاهزاده و یاسی، دورهمی می‌زنیم و می‌خونیم و می‌رقصیم و می‌خندیم.
شاح‌زاده رضا پهلوی: بستگی داره سالگرد قتل ژینا(مهسا) امینی؛ کنسرت خداحافظی کدوم خواننده‌ی عنقلابی باشه تا شرکت کنم و براش پیام قدردانی بفرستم!
شاهزاده رضا پهلوی در این پیام ضمن قدردانی از شصت سال فعالیت و زحمات هنری شهرام شب‌پره، نوشته است: «همواره دلش برای ایران تپیده و ازجمله در تمام سال‌های تبعید اجباری کنار مردمش بوده است. قدردان او هستم که در سخت‌ترین روز‌های وطن، توانست شادی را برای ملت ایران (بخصوص برای خانواده‌های کشته و اعدام شدگان و زندانیان زیر شکنجه) به ارمغان آورد.
یا ببینم در سالگرد انقلاب زن٬ زندگی٬ آزادی؛ آرزوی پیش از مرگ کدام بازیگر رو می‌تونم برآورده کنم!
البته آرزوی کسانی مثل بهروز‌جان رو که بتونم برآورده کنم؛ نه اونهایی که آرزوی آزادی ایران و از اینجور چیزهای سخت دارن!
درسته که من بیشتر از ۴۰ سال تو کارِ سیاست هستم و کار و اشتغالی نداشتم. شغل تمام وقت من مبارزه درراه آزادی است ولی شما سوال‌های سخت سخت رو از فعالین سیاسی بپرسید، از من نپرسید!
منبع درآمدم هم کمک‌های خانواده‌ام (مادر و عمه‌ام؟) بود که البته از منبع درآمد آنها بی‌اطلاعم! 
گروه عنقلابیِ خانه‌ی عَن: امروز و فردا و فرداهای دیگر، سرتاسر خاک آمریکا و اروپا رو زیر پا می‌زاریم و با اجرای نمایش خانه‌ی عن و با سواستفاده از نام جان‌باختگان راه آزادی، تا می‌تونیم حساب بانکی‌مون رو چاق و چله می‌کنیم.
البته با پشتیبانی عل‌حضرت شاح‌زاده رضا پهلوی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر