۱۴۰۲ شهریور ۱, چهارشنبه

بر صندلی‌های خون‌آلود نمی‌نشینیم

اگر تا سقوط آخوندها چند ماه سر کلاس‌ها حاضر نشوید؛ 
عمرتون به یادگیری این مزخرفات نمی‌گذره
درس آشنایی با شروور و چرندیات قرآن، اراجیف واحدهای دانش خانواده و جمعیت، دروس معارف اسلامی، واحد مکتب حاج قاتل( کتلت)سلیمانی، دروس و وصایای خمینی دجال و بسیاری مزخرفات دیگر...
لازم نیست سر کلاس چنین «استادانی» بنشینید!
درحالیکه استادانِ حامی مردم،  اخراج، تعلیق یا قطع حقوق می‌شوند
علی شریفی زارچی، دانش‌آموخته کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف و دکتری بیوانفورماتیک از دانشگاه تهران است٬ عضو هیئت علمی بیوانفورماتیک و هوش مصنوعی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف و استاد دانشگاه شریف را از دانشگاه اخراج کردند. 
در عوض امیر حسین ثابتی، مجری تلویزیون شد استاد دانشگاه! حیفه سرِ کلاسش حاضر نشین! 
در ادامه تعلیق و اخراج استادان به دلیل حمایت از دانشجویان معترض، مدیران دانشگاه علامه تهران با ارسال نامه «قطع همکاری» مهدی خویی٬ استاد جامعه‌شناسی این دانشگاه٬ را اخراج کردند.
حقوق آذین موحد عضو هیئت علمی گروه موسیقی دانشگاه تهران به دلیل حمایت از دانشجویان در برابر سرکوب قطع شد. نوشت و گفت که با این اقدامات مرعوب نخواهد شد.
بهار زنگی‌بند، فعال حقوق زنان و مدرس رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد سنندج از تدریس در این دانشگاه محروم شد.
سامان پاشایی، کشتی‌گیر سابق تیم‌های ملی ایران و مدرس دانشگاه که در بازداشت به سر می‌برد برای اخذ اعترافات اجباری تحت فشار قرار دارد. سردار پاشایی، فعال سیاسی مخالف جمهوری اسلامی و برادر سامان پاشایی، روز یکشنبه ۲۲ مرداد در توییتی نوشت که خانواده او پس از ۴۵ روز موفق به دیدار سامان شده و از دیدن وضعیت او «وحشت زده» شده‌اند. سردار پاشایی که خود مربی سابق تیم ملی کشتی ایران است گفته برادرش در زندان به «پوست و استخوان» تبدیل شده و ماموران علنا به خانواده‌اش گفته‌اند تا زمانی که سامان تن به اعتراف اجباری ندهد در زندان باقی خواهد ماند.
تازه این اول کاره! جمهوری اسلامی برای یک‌دست سازی فضای دانشگاه‌ها، ۱۵هزار استاد همسو با نظام استخدام کرده.
بگذریم از اینکه حالا یهویی از کجا اینهمه استاد دانشگاه پیدا کرده!!!
رتبه های برتر کنکور ۱۴۰۲: مهاجرت می‌کنیم!
حالا که شما هم مملکت رو دودستی تقدیم آخوندها می‌کنید، اگه نتونستین برین، بالاغیرتا از اینجا به بعدش رو تقصیر ۵۷ی‌ها نندازین!
پس چی شد می‌گفتین سفر چرا؟ بمان و پس بگیر
این یکی چه دلش به دعای دیگران خوشه!
دعای حشدالشعبی زودتر مستجاب شده! برا شماها جا دیگه نیست!
می‌خوان مثه رییس‌ جمهورشون، دیپلم نگرفته، دکترا بگیرن!!!
ساختمان سازی مهندسان حشدالشعبی پس از فارغ‌التحصیل شدن!
بر اساس اعلام خبرنامه امیرکبیر، ۲۸۴۳ دانشجو در دانشگاه های مختلف کشور به کمیته انضباطی این دانشگاه‌ها احضار شدند.
پیش از آنکه پات به خارج برسه؛ نفر بعدی شاید تو باشی! بهانه هم براش پیدا می‌کنن!
۲۲ مرداد۱۴۰۲، زریان ملایی و زیلان ملایی، دو خواهر دوقلو ۲۱ ساله،  با یورش مامورین در منزل شخصی خود بازداشت شد‌ند. زریان ملایی ترم اول کارشناسی رشته مهندسی معماری و زیلان ملایی ترم دوم کارشناسی رشتە‌ مهندسی معماری توسط مزدوران خامنەای ربودە و بەمکانی نامعلوم منتقل شدەاند.
آرمین جلالی روشن دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر در شورای تجدید نظر به دو نیم سال منع موقت از تحصیل محکوم شد.
مطهره گونه‌ای، دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران، با حکم بدوی شورای انضباطی دانشگاه به اتهام ایجاد بلوا و آشوب در دانشکده به اخراج از دانشگاه و محرومیت از تحصیل در دانشگاه‌ها به مدت پنج سال محکوم شد.
 روز چهارشنبه بیست و پنجم مردادماه ۱۴۰۲، محمد مهدی وثوقیان، دانشجوی دانشکده پزشکی دانشگاه اصفهان توسط کمیته انضباطی به تعلیق از تحصیل محکوم شد و محرومیت از سکونت در خوابگاه محکوم شد.
در حکم کمیته انضباطی دانشگاه اصفهان آمده است که وی از بابت “همکاری و ارسال گزارش غلط به خبرگزاری های معاند”، به یک ترم تعلیق از تحصیل با احتساب سنوات و محرومیت از سکونت در خوابگاه محکوم شد.
محمد مهدی وثوقیان، دانشجوی ترم سوم هوشبری دانشکده پزشکی دانشگاه اصفهان، پیشتر نیز از بابت اتهام “داشتن موی بلند و گوشواره” توسط کمیته انضباطی این دانشگاه به یک ترم تعلیق رفاهی محکوم شده بود.
پرستو معینی، دانشجوی رشته مهندسی برق و از زندانیان سابق سیاسی، از دانشگاه به صورت غیرقانونی اخراج شد. 
این دانشجو متولد سال ۱۳۷۹ است که در ۵ اسفند ۱۳۹۸ در منزل به همراه مادر و برادر، همراه با توهین و ضرب شتم باز داشت می‌شود و پس از تحمل انفرادی به زندان قرچک و اوین منتقل می‌شود.
پرستو معینی به ۵ سال زندان محکوم می‌شود که ۳ سال آن را تحمل و آزاد می‌شود، حال که تصمیم گرفته، مجددا به دانشگاه بازگردد؛ از ورودش به دانشگاه جلوگیری می‌شود. 
حالا گیریم از هفت خان رستم گذشتی و کنکور دادی و دانشگاه قبول شدی و کلی هم وقت گذاشتی که اراجیف عمام ضحاک رو حفظ کنی 
تا در مصاحبه عقیدتی سیاسی دانشگاه قبول شی
از سفرهای راهیان نور هم جون سالم بدر بردی و اتوبوس‌تون ته دره سقوط نکرد
از خوابگاه هم ننداختنت بیرون
برات هم مهم نباشه روزی چند نفر رو به زندان میندازن و شکنجه و اعدام می‌کنن
هر چی آخوندها تو سرت زدن هم صدات در نیاد؛ آخرش چی؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر