۱۳۸۹ دی ۱۹, یکشنبه

دستگیری کرکس جاسوس

دیده بان حقوق حیوانات
تابناک نوشت: به گزارش روزنامه دیلی ماآریو، ساکنان و گزارشگران این منطقه به روزنامه‌های محلی عربستان خبر دادند که این پرنده با سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در ارتباط است و نیروهای امنیتی عربستان را نسبت به این امر مطلع کردند.ماموران امنیتی عربستان سعودی یک کرکس را که به اتهام جاسوسی برای موساد مظنون است، دستگیر کردند.
به گزارش ایسنا، این کرکس که حامل یک فرستنده GPS و یک برچسب دانشگاه تل آویو بوده در حالی شناسایی شد که خیره به سمت مرزهای عربستان سعودی نگاه می‌کرده است.
به گزارش روزنامه دیلی ماآریو، ساکنان و گزارشگران این منطقه به روزنامه‌های محلی عربستان خبر دادند که این پرنده با سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در ارتباط است و نیروهای امنیتی عربستان را نسبت به این امر مطلع کردند.
منتقدان این اقدام نیز صدها مطلب در وب‌سایت‌های عربی منتشر و تاکید کردند که صهیونیست‌ها پرندگان را برای جاسوسی تعلیم می‌دهند.
از سوی دیگر مقامات اسرائیلی ادعا کردند که این کرکس بی‌گناه است و فقط با هدف انجام مطالعات بلند مدت روی سکونت‌گاه‌های مهاجرتی این پرندگان تحت آزمایش قرار داشته است.
دیده بان حقوق حیوانات: این خبر چند روز پیش نیز منتشر شده بود. پیگیری های دیده بان حقوق حیوانات از اصل خبر نشان نشان می دهد فرستنده نصب شده به این پرنده برای رهگیری مهاجرت پرندگان بوده است. استناد به خیره نگاه کردن کرکس به مرز های عربستان سعودی و نوشته شدن نام اسراییل روی ابزار جاسوسی، صرفا خبری زرد می سازد و بس و در حیطه حیوانات، برخورد با چنین اخباری متولی ندارد.

حالا خوبه ماموران امنیتی عربستان سعودی حیوان از همه جا بیخبر را گرفتند، اگر گیر سپاه خودمون افتاده بود، جنگی به جرم محاربه و ضد ولایت فقیه در ملاءعام اول ٧٤ ضربه شلاقش میزدند و بعد هم اعدامش میکردند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر