۱۳۸۹ دی ۱۸, شنبه

غذای ببر سیبری در زندان وحش ارم

قبول مسئولیت در صورت عدم لیاقت خیانت است
امیر الهامی مدیر باغ وحش ارم و محمدجواد محمدی زاده رییس سازمان حفاظت محیط زیست، دو تن ار مسئولین اصلی مرگ ببر زیبای سیبری
دیده بان حقوق حیوانات: غذای گربه سانان باغ وحش ارم، گوشت الاغ هایی بود که از شهر و روستاهای مختلف جهت فروش به باغ وحش حمل میشدند. صاحبان این الاغ های بخت برگشته، به دلیل ارزش پایین این حیوانات از نظر مادی، بهترین راه را فروش آنها به باغ وحش ارم می دیدند. گاه کهولت سن و معلولیت این الاغها باعث بیکاری و در نهایت خورده شدنشان توسط گربه سانان میشد.به گزارش دیده بان حقوق حیوانات، هر دوروز یک بار چند الاغ برای شیر ها سر بریده شده و به صورت پوست کنده در اختیار گربه سانان قرار می گرفت. پوست کلفت این حیوانات باعث سختی در خوردن میشود. تصاویری که ملاحظه میفرمایید، گزارش مختصری است از الاغ های مورد اشاره قبل، حین و بعد از خورده شدن توسط شیر و ببر و پلنگ.
طبق اعلام مقامات مسوول، بیماری ببر سیبری نر که پنجشنبه گذشته در باغ وحش تهران جان داد، از تک سمها منتقل شده است.

الاغ های بیچاره را یک عمر بیرحمانه و با کارهای طاقت فرسا و بارهای سنگین شکنجه می دهند و شلاق میزنند و در آخر کار که هیچ سودی برایشان نداشته باشد به کشتار گاه ارم میفرستند.
یادتان هست امیر الهامی مدیر باغ وحش ارم چه ننه من غریبم بازی هایی در میآورد تا گوشه ای از گناه مرگ ببر را به گردن نگیرد...
ببینید چه کثافتی راه انداخته به اسم: باغ وحش!!
مردم پول میدهند این مدفوعات و باقی مانده الاغ های خورده شده را تماشا کنند؟!
جناب الهامی، زندان وحش به این تمیزی، زیبایی و بهداشتی توی تمام دنیا تکه!!
اینجا پناهگاه خر های سالخورده، بازنشسته، بیمار و زخمی، از کار افتاده و رانده شده است.این پناهگاه در جزیره کرت که خوشبختانه اسلام ریشه ی چندانی در آنجا ندارد واقع شده.
این پناهگاه توسط یک بانوی هلندی پایه گذاری شده و از طریق کمکهای مالی و دامپزشکی داوطلبانه میچرخد.

همانطور که ملاحظه میفرمایید طرز فکرشان خیلی با فرهنگ اسلامی ما که تا آخرین قطره ی خون حیوانات را می مکند و از اولین و آخرین لحظه و پس از مرگ هر حیوانی کمال سوء استفاده را میبرند، فرق دارد.در اینجا برای خر ها و الاغ های از کار افتاده، سالخورده و یا رانده شده امکان آن را فراهم میآورند که پس از سالها بار کشی و زندگی مشقت بار، چند صباحی تا لحظه مرگشان از آرامش و محبت و زندگی بی دغدغه ای برخوردار باشند.

در عین حال از طریق مداوای رایگان خر هایی که هنوز توسط نسل قدیم ساکنان جزیره کرت به کار گرفته میشوند، هم کمکی به انسانها کرده اند و هم خر ها را از درد و رنج های جسمی شان رها می سازند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر